Naujos e-sporto svetainės

Na, o jei kada nors darėte lažybas už tokias sporto šakas kaip futbolas, tenisas, žirgų lenktynės ir golfas, tuomet jau turite užuominą apie tai, kaip veikia el. sporto lažybos. Tiesą sakant, lažybos dėl eSporto yra labai panašios į lošimus įprastose sporto šakose. Abiem atvejais turite žinoti komandų formą, žaidimo stilių ir taktiką.

Būtent šios žinios lems, kaip atliksite statymus. Tačiau nepamirškite, kad sėkmė vaidina svarbų vaidmenį. Kiekvienas eSporto žaidimas yra prijungtas prie turnyro, kuriame galite atlikti bet kurį iš įvairių statymų tipų, įskaitant bendrą nugalėtoją.

Lažinkitės dėl eSporto

Lažinkitės dėl eSporto

Lažybos dėl eSporto neabejotinai yra smagu, ir nors kai kurie žmonės gali nesuprasti vaizdo žaidimų, susijusių su šia lažybų forma, žinoti, kurie eSporto žaidimai egzistuoja, iš tikrųjų labai svarbu, norint turėti geriausią patirtį.

Ir nors „eSports“ žaidimų yra dešimtys, šią visatą paprastai valdo tik keli pavadinimai. Tai apima „League of Legends“, „Dota 2“, „Counter-Strike: Global Offensive“, „Call of Duty“, „Rocket League“, „Overwatch“ ir „Heroes of the Storm“. Kiti populiarūs pavadinimai, kurių negalima nepaminėti, yra World of Tanks, Super Smash Bros., Smite ir PUBG.

Lažinkitės dėl eSporto
eSports šansai

eSports šansai

Kaip veikia eSporto koeficientai? Jei statote dėl eSporto, tikriausiai girdėjote apie šansus. Jie parodo, kiek galite laimėti atlikę statymą, taip pat rodo, koks gali būti konkretaus mačo rezultatas. Yra trys pagrindiniai koeficientų tipai, kai kalbama apie eSporto lažybas; trupmena, dešimtainė dalis ir pinigų linija.

Nors dauguma eSports svetainių mėgsta dešimtainius koeficientus, kitos naudoja pinigų liniją ir trupmeninius koeficientus. Esmė ta, kad nesvarbu, kaip pateikiami koeficientai, jie iš tikrųjų yra vienodi. Ir nėra didelio skirtumo tarp eSports koeficientų ir įprastų sporto šansų.

eSports šansai
eSporto lažybų premija

eSporto lažybų premija

Didėjant eSporto populiarumui, vis daugiau verslininkų mano, kad būtina leistis į eSporto lažybų verslą. Ir kadangi lažybininkai nori pralenkti vienas kitą ir nugalėti konkurenciją, jie turi tai padaryti pasiūlyti premijas. Laimei, joks lošėjas nesako premijai. Tiesą sakant, dauguma žaidėjų, ieškodami, kur statyti, pirmiausia atsižvelgia į premijas.

Vienas iš būdų, kuris juos visus pranoksta, yra pasveikinimo premija, skirta padėti žaidėjams pradėti. Tai užtikrina, kad žaidėjai pasilinksmins nenaudodami savo pinigų. Dėl šios premijos jie taip pat supranta, kaip veikia eSports svetainės.

eSporto lažybų premija
Nemokamas statymas dėl eSporto

Nemokamas statymas dėl eSporto

Pavyzdžiui, „League of Legends“ yra vienas populiariausių eSporto žaidimų, kurį kiekvieną mėnesį žaidžia milijonai žmonių. Viena iš priežasčių, kodėl šis žaidimas pritraukia tokį didelį susidomėjimą, yra nemokami statymai. Nors neturėtumėte tikėtis laimėti jackpotą su nemokamais statymais, nemokami pinigai lošimų pasaulyje užima ypatingą vietą.

Nemokami eSporto statymai gali būti atliekami dviem būdais; be depozito ir depozito premijos. Pirmuoju atveju vienintelis reikalavimas yra prisiregistruoti, o antrasis reikalauja užsiregistruoti ir atlikti pirmąjį įnašą. Nemokami statymai padeda žaidėjams išbandyti savo sėkmę ir sužinoti, kaip veikia žaidimai.

Nemokamas statymas dėl eSporto
Didžiausios eSporto šalys

Didžiausios eSporto šalys

Ar girdėjote apie milijonų dolerių antplūdį į eSporto lažybų industriją? Taip, eSporto lažybos yra milijardų dolerių pramonė, švelniai tariant. Ir nors gali būti sudėtinga tiksliai nustatyti, kiek verta pramonė, žaidėjų kasmet parsineštų prizų skaičius gali suteikti mums svarbios informacijos.

Šie prizai taip pat leidžia suprasti, kurios šalys yra pasaulyje pirmaujančios el. sporto srityje. Ir nors daugelis šalių turi naudos iš el. sporto, yra tų, kurios užima didžiąją pramonės dalį. Tarp jų yra JAV, JK, Kinija, Švedija, Australija, Prancūzija, Kanada, Danija, Suomija ir Pietų Korėja.

Didžiausios eSporto šalys
Patikimos el. sporto svetainės

Patikimos el. sporto svetainės

„eSports“ svetainės yra į pelną orientuotos verslo įmonės, kurios turi būti užregistruotos, kad galėtų teisėtai vykdyti savo veiklą jurisdikcijose, kuriose jos yra įsikūrusios. Svarbiausias teisėtos eSports svetainės rodiklis yra licencija, kuri užtikrina, kad lažybininkai mėgausis be rūpesčių.

Be leidimo šios žaidimų svetainės veiktų taip, kaip norėtų, o žaidėjai nebūtų saugūs. Taigi bet kokia kaina turite vengti nelicencijuotų eSporto svetainių. Norėdami sužinoti, ar eSports svetainė yra teisėta, galite patikrinti, ar platformoje yra jų licencijavimo institucija. Ši informacija dažniausiai būna poraštėje.

Patikimos el. sporto svetainės
Saugios el. sporto svetainės

Saugios el. sporto svetainės

Žaidėjo asmens duomenų, tokių kaip adresas, el. pašto adresas, kredito kortelės informacija, telefono numeris, vietos informacija, ID numeris ir vardas, apsauga yra svarbesnė už bet ką kitą, kiek tai susiję su internetiniais azartiniais lošimais. Dabar „eSport“ svetainės turi įsigyti veiklos licencijas ir dėti visas pastangas, kad apsaugotų savo vartotojų asmeninius duomenis nuo piktadarių internete.

Nors sukčiai galbūt neinvestuotų į brangias, sudėtingas šifravimo technologijas, teisėti „eSports“ platformos operatoriai taip rimtai saugo naudotojų duomenis, kad nesusilaiko, kai reikia išleisti dideles išlaidas.

Saugios el. sporto svetainės
eSporto istorija

eSporto istorija

„ESports“ atsiradimą galima atsekti tada, kai apie 10 000 žaidėjų dalyvavo 1972 m. „Space Invaders“ čempionate, pirmajame vaizdo žaidimų susitikime. Kadangi „Space Invaders“ tuomet buvo didelis vardas, turnyras patraukė tarptautinės žiniasklaidos dėmesį, todėl daugelis žmonių susidomėjo eSportu. Dešimtajame dešimtmetyje eSports jau pritraukė didžiulę minią žiūrimumo požiūriu.

Pavyzdžiui, „Starcraft 2“ konkursas pritraukė 50 milijonų žiūrovų. Tačiau tai buvo tik didelių dalykų pradžia, nes rimtas pagreitis dar laukia. 2002 m. buvo paleista „Major League Gaming“, žinoma eSporto priegloba, ir „eSports“ peraugs į dabartinį statusą.

eSporto istorija