logo
New CasinosNaujienosJK BGC sveikina naujausias vyriausybės reklamos priemones

JK BGC sveikina naujausias vyriausybės reklamos priemones

Paskelbta adresu: 26.03.2025
Chloe O'Sullivan
Išleido:Chloe O'Sullivan
JK BGC sveikina naujausias vyriausybės reklamos priemones image

Lažybų ir lošimų taryba (BGC) patvirtino neseniai paskelbtas JK vyriausybės reklamos taisykles. Naujomis priemonėmis siekiama sumažinti nelegalias interneto reklamas ir apsaugoti nepilnamečius nuo galimos žalos.

Seras Johnas Whittingdale'as, Kultūros, žiniasklaidos ir sporto departamento (DCMS) ministras, apie naujas taisykles paskelbė 2023 m. liepos 25 d. Naujieji reglamentai įpareigoja visus socialinės žiniasklaidos tinklus ir svetaines imtis griežtesnių priemonių, kad vaikai nežiūrėtų „žalingų“ skelbimų, įskaitant lošimus.

Prieš kelias savaites BGC paragino visas pagrindines socialinės žiniasklaidos organizacijas susiburti ir parengti geresnius saugos standartus, kad apsaugotų pažeidžiamus asmenis ir užtikrintų, kad nepilnamečiai nepatektų į suaugusiųjų trukdžius.

Metų pradžioje Michaelas Dugheris, BGC generalinis direktorius, išsiuntė laišką DCMS, prašydamas vyriausybės paskatinti socialinės žiniasklaidos platformas veikti greičiau. Skaitmeninės, kultūros, žiniasklaidos ir sporto departamento (DCMS) ministras Stuartas Andrew sakė sušauksiantis posėdį, kad paspartintų pokyčius.

BGC teigia, kad dauguma jos narių dėjo bendras pastangas, siekdamos užtikrinti, kad tik tie, kuriems suteiktas leidimas lošti, galėtų peržiūrėti savo internetinius reguliuojamų reklamų skelbimus sporto lažybos produktai ir kazino žaidimai. Nebent platforma gali patvirtinti jos taikymo tikslumą bent 18 metų, visi skelbimai socialinėje žiniasklaidoje turi būti skirti 25 metų ir vyresniems žmonėms.

Naujo BGC elgesio kodekso įgyvendinimas užkerta kelią futbolo klubams reklamuoti lažybų koeficientus ir reguliuojamos lošimų svetainės savo socialinės žiniasklaidos platformose. Pasak BGC, šios platformos yra populiarios tarp jaunimo.

BGC nariai Jungtinė Karalystė taip pat prisidėjo prie visuomenės supratimo, kad ji atsisakytų gauti azartinių lošimų reklamą socialinėje žiniasklaidoje.

Lažybų ir lošimų tarybos generalinis direktorius Michaelas Dugheris patvirtino naujas priemones. Jis pasakė:

"Labai džiaugiamės šiomis naujomis priemonėmis, kurias nustatė parlamentaras seras Johnas Whittingdale'as, kurios padės labiau apsaugoti vaikus ir jaunimą, kad jie nematytų pagal amžių ribojamų reklamų. Tai atsiliepia mūsų raginimams vyriausybei nuveikti daugiau šioje srityje, nes supratome, kad reikia pokyčių. . BGC nariai jau ėmėsi didelių žingsnių, siekdami užtikrinti, kad mūsų narių skelbimai pasiektų tik reikiamas auditorijas. Šios naujos vyriausybės rekomendacijos užtikrins, kad platformos turės daryti tą patį. Mūsų nariai tikisi ir toliau siekti aukštesnių standartų. investuoti į darbo vietas ir verslą JK“
Chloe O'Sullivan
Chloe O'Sullivan
Rašytojas
Chloe "LuckyLass" O'Sullivan, pasižyminti airišku žavesiu, turi neįtikėtiną sugebėjimą pastebėti kylančias kazino visatos žvaigždes. Būdama pagrindinė „NewCasinoRank“ rašytoja, ji gilinasi į naujas platformas, užtikrindama, kad skaitytojai pirmą kartą pažvelgtų į geriausius rytojaus kazino šiandien.Daugiau autorių įrašų