Britų lordai kritikuoja uždelsto lošimo baltosios knygos įgyvendinimą


Neseniai buvo išleista JK azartinių lošimų baltoji knyga, kurioje pabrėžiami plataus užmojo veiksmai internetinių lošimų automatų ir kazino premijos ir akcijos. Tačiau šį dokumentą tikrino Lordų rūmai arba aukštieji rūmai Jungtinė Karalystė, nes nesugebėjome pateikti aiškių nurodymų daugeliu punktų, paliekant galimybę tolimesnėms konsultacijoms.
Lordas Parkinsonas iš Whitley Bay, parlamento kultūros, žiniasklaidos ir sporto departamento valstybės sekretoriaus pavaduotojas, buvo paklaustas dėl baltosios knygos nuostatų, kurios sulaukė pritarimo, nors atidėjimas buvo pasmerktas.
Lordas Grade'as iš Yarmouth išreiškė pritarimą laikraščio krypčiai, tačiau buvo atsargus, kad papildomoms konsultacijoms prireiks laiko. Jis stebėjosi, kodėl vyriausybei reikia daugiau laiko, ypač surinkus 60 000 atsakymų.
Jis pakomentavo:
„Tai man primena puikų posakį kino industrijoje „paskubėk ir palauk“, kai pateksite į vietą ir visi stovi, pasiruošę, bet nieko neįvyksta. Mes pasiruošę tai daryti
Tačiau Parkinsonas greitai atsakė, kad administracija privalo laikytis procedūrinių normų, imdamasi papildomų konsultacijų. Jis taip pat pažymėjo, kad dokumentas nurodė „aiškią strateginę kryptį“.
Jis pridūrė, kad buvo skirtumas tarp pokalbių, po kurių buvo parengta baltoji knyga, kurioje buvo kalbama apie tai, ar reikia ką nors daryti, ar ne, ir dabartinės konsultacijos buvo skirtos įgyvendinimo metodui. Be to, jis pažymėjo, kad derybos padės išvengti teisinių ginčų, dėl kurių gali kilti tolesnis delsimas ir nusivylimas.
Azartinių lošimų reklama
Reklama pagal reguliuojamų lošimų operatorių šalyje yra prieštaringa tema, nes ji gali turėti neigiamos įtakos pažeidžiamiems žmonėms. Lordas Fosteris, Liberalų demokratų partijos „Peers for lošimų reformos“ pirmininkas, iškėlė klausimą dėl nepakankamo lošimų reklamos reguliavimo. Jis tvirtino, kad įrodymai rodo, kad reklama skatina žmones lošti, verčiant esamus lošėjus statyti daugiau, o tuos, kurie nustojo žaisti, atnaujinti savo įprotį.
Lordas Fosteris pakomentavo:
"Kodėl pramonė turėtų išleisti 1,5 milijardo svarų sterlingų per metus rinkodarai, jei ji nesiektų padidinti savo pelno? Kitos šalys imasi veiksmų, kad uždraustų arba apribotų lošimų reklamą. Didžioji Britanijos visuomenės dalis nori, kad mes darytume tą patį. Kodėl daugiau nesiūloma šioje šalyje?
Tačiau Parkinsonas teigė, kad baltojoje knygoje buvo rekomenduojama imtis veiksmų, ypač dėl sporto reklamos. Jis teigė, kad sporto bendruomenė vienijasi, kad sukurtų ir taikytų standartinį požiūrį į lošimų rėmimą.
Susijusios naujienos
