888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Naujienos

2022-04-22

888 Holdings yra gerai žinoma internetinių lošimų ir lažybų įmonė. Jis buvo įkurtas 1997 m. ir greitai įsitvirtino kaip dominuojantis pagrindinis žaidėjas pasauliniame internetinių žaidimų versle. 888.com skėtis išdidžiai suteikia žaidėjams įvairų internetinių žaidimų prekių ženklų pasirinkimą. Kiekvienas turi savo išskirtinį, patrauklų irjaudinantis žaidimų rinkinys, perspektyvos, prizai ir daug daugiau.

888 Sets Up Made-to-Play Campaign in the UK Market

Bukmekeris yra nepriekaištingas lyderis, turintis daugiau nei dviejų dešimtmečių patirtį žaidimų pramonėje. Nepaisant to, organizacija ir toliau bando dar kartą patvirtinti savo vartotojų pasitikėjimą. Nuo tada bendrovė pradėjo savo naujausią 888 „Made-to-Play“ kampaniją. Naujienos apie pristatymą pasirodė po to, kai bendrovė paskelbė apie 2021 finansinių metų pajamų padidėjimą.

888 pradeda naują kampaniją

Pirmaujanti lažybų bendrovė nuolat ieško naujų būdų, kaip pagerinti savo klientų žaidimų patirtį. Jie nuolat pritaiko, kuria ir taiko naujas technologijas, unikalius žaidimų sprendimus ir tobulina efektyvumo didinimo būdus. Todėl 888 bando sujungti įvairius prekės ženklus į vieną nuoseklią temą. 

Šie prekių ženklai apima 888 kazino, 888 poker ir 888sport, kurie visi yra naujosios „Made-to-Play“ kampanijos dalis. Be to, bendrovė mano, kad nauja kampanija skirta suburti įmones ir žmones bendram tikslui.

Nauja kampanija prasidės m Jungtinė Karalystė. Korporacija naudos kelis skaitmeninius kanalus, įskaitant socialinę žiniasklaidą ir televiziją, kad pasiektų savo tikslinę auditoriją. Jis naudos juos reklamoms, kurios bus rodomos kelias savaites visame regione, paleisti. 

Pasak bendrovės strateginės rinkodaros viceprezidento Sivano Finno, „Made-to-Play“ pagrindinio prekės ženklo plano pristatymas yra reikšmingas įmonės žingsnis į priekį. Ji mano, kad sujungę visus stiprius prekės ženklus, kuriuos jie sukūrė per daugelį metų, jie galės išreikšti nuoseklų pasakojimą, paaiškinantį, kuo jie išsiskiria iš konkurentų. Ji pažymi, kad dėl šios priežasties jų klientams patinka su jais bendrauti.

888 planai patekti į naujas jurisdikcijas

888 ketina pradėti savo kūrybinę kampaniją ir kitose rinkose, ne tik JK. Turint tai omenyje, „Made-to-Play“ dar nepaskelbė, kada ji išsiplės į kitas svarbias sritis. Nenuostabu, kad 888 pradėjo naują pagrindinio prekės ženklo strategiją.

Metų pradžioje, kai įmonė paskelbė savo visų metų finansinius 2021 m. rezultatus, ji užsiminė apie savo planus sukurti „Made-to-Play“. Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Itai Panzerio, 888 prekės ženklai turėjo būti iš naujo paleisti pagal pagrindinę strategiją, pavadintą „Made-to-Play“. Jis teigė, kad naujasis pagrindinis prekės ženklas bus pastatytas ant tvirtų to paties pavadinimo apdovanojimus pelniusios pokerio kampanijos pamatų.

Be to, Gibraltare įsikūrusios azartinių lošimų grupės pajamos 2021 m. padidėjo iki 980,1 mln. USD. Tai 15 % daugiau nei praėjusiais, 2020 m., metais. Be šios plėtros, 888 paskelbė, kad vėliau šiais metais debiutuos savo paslaugas daugelyje rinkų. . Bendrovė pareiškė, kad netrukus ketina pasiekti Ontariją, Kanadą. Ji taip pat galvoja apie savo buvimo daugiau JAV valstijų didinimą. Tačiau ji turi dar vieną patrauklią alternatyvą grįžti į Nyderlandus.

Vėliausios naujienos

„Yggdrasil Gaming & Reflex Eye“ kuria naują patirtį žaidėjams
2022-06-22

„Yggdrasil Gaming & Reflex Eye“ kuria naują patirtį žaidėjams

Naujienos