„Microgaming" nuėjo ilgą kelią nuo savo pirmųjų dienų, visų pirma žinomas dėl savo internetiniai lošimo automatai. Bendrovė nuolat stūmė ribas, siekdama pagerinti bendrą žaidėjų patirtį. Pirmieji „Microgaming" vaizdo lošimo automatai, įskaitant „Fantastic 7s", buvo gana paprastas reikalas su nedideliu laimėjimo linijų ir funkcijų skaičiumi.
Tačiau laikui bėgant ir tobulėjant technologijoms, aplinka pasikeitė, o Microgaming lošimo automatai tapo įmantresni ir vizualiai patrauklesni.
Kai 2004 m. „Microgaming" internete išleido „Thunderstruck", tai buvo vienas pirmųjų vaizdo lošimų automatų su penkiais būgnais. Šis internetinis lošimo automatų žaidimas padidino lygį dėl savo puikių vaizdų, jaudinančių papildomų funkcijų ir dosnūs nemokami sukimai. Funkcija „243 būdai laimėti", įdiegta tokiuose žaidimuose kaip „Burning Desire", yra dar vienas pažangiausio dizaino pavyzdys. Įrodyta, kad tai padidina žaidėjų įsitraukimą, suteikdama jiems daugiau galimybių laimėti.
2004 m., išleidusi „Tomb Raider", korporacija žengė dar vieną milžinišką žingsnį į priekį, pristatydama šį nepaprastą lošimo automatą. Šiuo metu pradėjo pasirodyti firminiai lošimo automatai, tokie kaip „Sostų žaidimas" ir „Juros periodo parkas", suteikdami žaidėjams interaktyvią patirtį, paremtą populiariomis franšizėmis.